2024. november 21. napján közös képviselő-testületi ülést tartottak Tinnyén. A pilisjászfalui és tinnyei képviselők teljes létszámban jelen voltak.
Az ülés legfőbb célja a Tinnyei Közös Önkormányzati Hivatal megszűnésének és a Pilisjászfalui Közös Önkormányzati Hivatal megalakításához szükséges döntések meghozatala volt.
A napirendi pontok elfogadása után először Tinnye, majd Pilisjászfalu képviselő-testülete döntött egyhangúlag, hogy 2024. december 31-ével megszűnik a Tinnyei Közös Önkormányzati Hivatal, annak tudomásul vételével, hogy ezzel egyidőben megszűnik a gyermekjóléti és családsegítő szolgálata. Elfogadták a közös hivatal megszüntető okiratát, majd döntöttek a Pilisjászfalui Közös Önkormányzati Hivatal megalakításáról 2025. január 1. napjától. A közös hivatal új székhelye Pilisjászfalu Község Önkormányzata lesz, a tinnyei hivatal, mint kirendeltség fog a továbbiakban működni.
Mindkét testület elfogadta a közös hivatal működtetéséről szóló közszolgálati szerződést, az alapító okiratot, a szervezeti működési szabályzatot, az ügyrendet és a közszolgálati szabályzatot és az ahhoz kapcsolódó etikai kódexet, melyek az előterjesztés mellékleteiként kerültek bemutatásra.
Döntést hoztak a Pilisjászfalui Közös Önkormányzati Hivatal intézményesítéséről, hogy a szociális feladatokat ellátó intézmény keretein belül újra működhessen a családsegítő és gyermekjóléti szolgálat.
A Budakörnyéki Önkormányzati Társulási megállapodás módosításáról is döntést hoztak, hogy a változó adatokat átírják a megállapodásban.
A hivatallal aktuálisan szerződésben álló belső ellenőr javaslatot tett, mely ellenőrzéseket érdemes 2025 évben elvégezni a hivatalban. A pénzügyi bizottságok javaslatára a következő ellnőrzéseket szavazták meg a képviselő-testületek:
1. Átadás-átvételi eljárás pontjainak teljesülése, hiányzó feladatok súlya, pótlása
2. Közös Hivatal szervezete, elszámolások
3. Szabályzatok, rendelkezések aktualizálása, megismerési nyilatkozatok
4. Munkaügy: végzettségek, besorolások, továbbképzések, munkaköri leírások, premizálás
5. Bank, pénztár számla és bizonylat ellenőrzés
6. Adózás, rendelet, befizetések, végrehajtás
7. Költségvetés tervezés, féléves mérlegek
8. Szociális tevékenység, segélyezés, étkeztetés
9. Áfa-bevallás
16. Számviteli fegyelem, bizonylatolás
20. Kintlévőségek, követelések kezelése
Utolsó napirendi pontként a tinnyei képviselő-testület döntött a Damjanich utca felújításával kapcsolatos ajánlat elfogadásáról.
További észrevétel, javaslat nem volt, így az ülés lezárásra került.
Beszámolónk célja a tájékoztatás. Ha kérdésük, észrevételük van, kérjük keressék a hivatalos csatornákon a polgármestert, alpolgármestert és a képviselőket a település honlapján található elérhetőségeken.